De nachttrein - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu De nachttrein - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

De nachttrein

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

13-01-2015
Zo aangekomen in Chiang Mai. Ik zit nu in de tuin van mijn knusse hosteltje. Heerlijke sfeer gelijk. Gevoel van echte vakantie is aangebroken. Zonnetje, gekletter van water van een vijvertje op de achtergrond en wat vogelgeluiden die ik in Nederland nog nooit gehoord heb.
Cerise en ik dachten gisteren nog ff lekker in een park in Bangkok te chillen en wat buikspier oefeningen te doen en dan met de trein naar Chiang Mai te gaan. Nou dat is weer niet gelukt haha... We zijn niet zo goed in voornemens nastreven hebben we gemerkt. Verkeerde halte uitgestapt, geen park in de buurt, kwamen we erachter dat Cerise haar treinticket niet meer had. Heerlijk chaotisch. Ik ken haar pas net maar hebben het idee dat we al weken samen zijn. Lekker makkelijk, zeggen alles.
Dan maar een dubbele ticket kopen, ah ja shit happens. Op naar de nachttrein. Onderweg naar het station toch even wat lunches ( beenoefeningen) gedaan. Met backpack ( lees 10 kilo) dubbele treden nemen van de trappen op de stations. Aangezien wij de verkeerde halte uitgestapt waren hebben we wel wat stations en trappen gehad ;)
In de nachttrein zaten we met nog twee meiden waarvan 1 Nederlands. Niet veel mee gepraat. Iedereen ging vroeg slapen. Cerise en ik NATUURLIJK niet. Ff yahtzee in het treinrestaurantje. Tafeltjes gedekt, lekkere maaltijd besteld en toen alle bedden uitgeklapt waren zijn we gaan slapen. Nou ja, slapen kon ik het niet noemen. Ik lag boven. Dat betekend dat je in een kleine ruimte slaapt, soort bagageruimte omgebouwd tot bed. Maar ik had het niet willen missen. Op naar het volgende avontuur in Chiang Mai! Kus

  • 13 Januari 2015 - 09:08

    Debby Pesch:

    Hi Loekie, leuk je verhalen te lezen!
    Een tip voor Chiang mai is een dag naar Doi Suthep tempel. Hier heb ik toen die vipassana gedaan. Werkelijk adembenemend. Je zou met de trap (309 treden!) kunnen gaan, heb je meteen je workout voor de dag gehad ;)
    En als je naar een bar wilt is bar Zoë leuk. Een walhalla aan ladyboys die op de tafels staan te dansen, lekkere gekke muziek, lekkere cocktails.
    En mocht je een overnachting in hotel/Guesthouse zoeken; Coconut House op Soi 8 (straat). Van een super lief gezinnetje! Doe ze de groetjes van mij als je er heen gaat?
    Veel plezier schat, geniet xxxx

  • 13 Januari 2015 - 13:59

    Mam:

    Leuk die berichten schat, zie het helemaal (nou ja helemáál) voor me! Ga lekker door zo, ik voel me bijna ook op vakantie hahaha. Hier is het nat en koud op dit moment, dus ik vlucht liever in jouw reisverslag. Veel plezier maar weer, dikke kus, mam.

  • 13 Januari 2015 - 16:08

    Canan:

    heey tante loekie met mij je nicht
    ik hoor dat je het gezellig hebt daar hier gaat het ook goed .
    ik ben nu bij omi en ik heb al je verhalen gelezen
    bij mij op school komt de cito der weer aan niet de eind cito maar de normale :( geen zin in moet ik nu serieus 3 cito,s maken !!!!!!!! met mama en ruud gaat het ook goed en gelukkig gaat ushi eindelijk afvallen ze heeft nu de bench van muts en daar gaat ze nu in slapen en volgens mij werkt het want ze i veel actiever ik heb zin in meer van je verhalen en hoop dat je die ook naar mij zou kunnen sturen ik hoop dat je het gezellig gaat hebben en doe de groetjes aan cerise
    xxxxxx je spruit sjaantje

  • 13 Januari 2015 - 20:56

    :

    Heeeey mijn kleine spruit! Oh drie Cito toetsen. Dat is niet leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4920

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: