Terug naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Terug naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Terug naar Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg

19 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

16-01-2015
Terug gekomen vanuit Pai. Was leuk om gezien te hebben. Ik ben wel veel bezig. Heb met mijn nieuwe camera mooie foto's gemaakt. Leuk om op terug te kijken. Stalker stond ook weer aan de deur. Klop klop... Cerise vlucht naar de badkamer. Ik doe de deur open. Ja hoor, staat hij weer met een bakje fruit. " hello you guys, what are your plans for today? Gewoon lachwekkend. Ik ben maar ff kortaf en duidelijk geweest, zoals ik dat op werk geleerd heb. Hij droop af met z'n dreadlokje ;) tussen z'n benen.
Terug in Chiang Mai even een rustig avondje ingepland. Niks gedaan en vroeg naar bed. Volgende dag scooter gehuurd. Op advies van Debbie naar de tempel gegaan. Lekker om even niet met een groep te scooteren maar ook tijd te maken voor de omgeving. Op de berg een mooie tempel bezocht. De trap genomen. De trap is bedoeld als een soort meditatie. Voordat we überhaupt aan meditatie toe kwamen waren we al boven. Hoop toeristen. Tempel was prachtig. Mooie foto's gemaakt.
Met de scooter de berg af. Even de stad in gereden en ja hoor, verdwaald. Wilde een markt opzoeken. Maar na de tiende straat waar we op de hoek voor de zoveelste keer de kaart erbij pakten hebben we het opgegeven. Geen markt maar ff een lekkere bak koffie!
In de avond met nog twee Nederlandse meiden Thais gegeten en een biertje gedronken. Het plan was om met hun de stad in te gaan. Eenmaal in de stad aangekomen stond de 1 al te zoenen en de ander heftig opzoek naar een one night stand. Cerise en ik zijn een rockcafe ingevlucht want de mannen hier zijn niet ons dingetje. Headbangend de avond doorgekomen. Super band! Morgen naar de olifantjes want na dat headbangen kunnen we wel wat rust gebruiken. Doooeeeeiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4925

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: