Op naar Krabi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Op naar Krabi - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Op naar Krabi

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

Hallo daar ben ik weer. Ik dacht ff tijd maken voor mijn blog. Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik wel tijd had naar ff 'het bekende dipje' had. Ik zit nu op het eiland koh phi phi maar vertel eerst over hoe ik hier gekomen ben.
Nou Cerise en ik hadden een leuke laatste avond gepland. Lekkere cocktail. Nou dat dachten we....na twee uur borrelend maagje kwam alles eruit bij Cerise. Ik had gelukkig een andere cocktail want voor de rest hadden we hetzelfde gegeten en met mij was niks aan de hand. Zij had een mojito die volledig groen eruit zag. Smaakte al niet hoe het hoorde. Ah ja... Inmiddels zoveel gedeeld dat dit er ook wel bij kon. Hele nacht zat Cerise op de wc. Gelukkig een privé kamer voor ons twee. Nou privé, we hoorden dat de buren ook buikgriep hadden. Hielden elkaar wakker. Haha goeie laatste avond om niet te vergeten haha.
Nou met een beetje zenuwen in onze buik omdat we de volgende dag alleen verder gaan. Ik moet om 4:30 op want mijn vliegtuig vertrekt om 6:30 uur. Avond ervoor kwam ik erachter dat er snacht's geen tuktuk en minibus rijdt. Hier zijn geen taxi's. Oeps.... K*t en nu? Ik moet op de 1 of andere manier op dat vliegveld komen. Een man ( beetje een halve gare) " i know a friend with tuktuk". Hij bellen..... Ging zo'n beetje zo: yes this night...., yes 5:00.... No for girl, she with plane.... Yes 5:00, this night yes. Oke? Oke? You come oke?
Nou geregeld. Ik sliep voor geen meter. Hij zou echt optijd komen. Hij komt altijd. Ik om vijf uur....5:04...5:07....5:10. Oke ik wist het. Maar wat nu? Zaten nog wat Thaise kerels beetje te drinken. En 1 kende een vriend die ook in het hostel sliep met een tuktuk...., nou die kennen we. Als ik maar veel zou betalen. Twee minuten later stond een man zijn slaap uit zijn ogen te wrijven en zijn zoontje van drie ook. Zo gaat dat. Met papa mee geld verdienen. Ik was blij met dat zoontje. Voelde me veilig om te gaan en anderhalf uur later zat ik in de lucht..... Op naar Krabi

  • 25 Januari 2015 - 09:18

    Martine:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4927

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: