DE dip - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu DE dip - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

DE dip

Blijf op de hoogte en volg

27 Januari 2015 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Zo waar was ik gebleven. Oh geland op Krabi. Vliegen is ineens de normaalste zaak van de wereld. Normaal ben je een beetje zenuwachtig maar nu is het alsof je de trein pakt. Hup vliegen met die bak! En twee uur later stap je weer uit. Toch heerlijk dat het enge eraf is van alleen vliegen. Eenmaal in Krabi aangekomen merkte ik dat ik behoefte had aan strand. Mijn plan was om eerst op Krabi te blijven en dat te bekijken. Maar aangekomen ging ik even naar mijn gevoel. Ik had het idee dat ik van mezelf op Krabi moest blijven om zoveel mogelijk te zien. Maar de vraag is...waar heb ik zin in en niet wat ga ik vertellen als ik thuis ben. Hmmm ff naar de plee...moment van bezinning. Ja, ik heb zin in strand en niet om weer een dag te besteden aan reizen. Hup door naar het eiland Koh Phi Phi. Dat is nou eens heerlijk. Niks discussiëren of met ook maar iets rekening houden. Gewoon doen wat ik wil en niet anders. Dan maar minder zien maar wel dit gevoel ervaren. Das toch heerlijk! Boottochtje, op het dek met mijn boek....heeerlijk windje. Grote groep Canadezen om me heen. Lachuh mannn. Bleek tochtje twee uur te duren. Knetters verbrand natuurlijk. Ja jongens, ook ik kan verbranden. Zo pier af en gelijk zo druk. Geen auto te vinden op dit eiland maar wel van die Thaise gasten die karren vol met weet ik veel wat je letterlijk op de hielen zitten. Dan schreeuwen ze PHIE PHIE want dan moeten ze er langs. Ze hebben/kennen geen bel. Zou het eiland daarom zo heten PHIE PHIE? Je hoort het de hele dag door...PHIE PHIE.... Ja ja ik ga al aan de kant.
Nou kamer gevonden aan de "niet drukke" gedeelte. Maar nog druk. Super mooi eiland, mooi strand maar 1 groot stap festijn. Allemaal show pikkies met ontzettend goed getraind figuur waar ze het hele jaar druk mee zijn geweest en eindelijk kunnen showen. Overdag zie je ze niet en in de avond komen ze als paddestoelen uit de grond. Leuk niveau ahum. Nou gelukkig een Israëlisch meisje ontmoet. Savonds wat gaan drinken op het strand. Vuurshows en harde muziek. En emmers, JA EMMERS vol drank. Okeeeyyy waar zijn die chille kampvuurtjes en gitaargeluiden? Zit je lekker te kletsen krijg je ineens een fakkel op je schoot geworpen. Oeps, ja die gast had m beter moeten gooien. Ze gooien namelijk brandende fakkels naar elkaar over. Ja en dat gaat wel eens mis....boom in de fik. Ach jaaa lekker belangrijk. Zo na twee biertjes en had ik het gezien en ben ik terug gegaan naar mijn kamer. Ben ik hier serieus ineens te oud voor? Blijkbaar.
Voor het eerst echt alleen en ja daar komt ie....DE DIP:( in het kort: die duurde twee hele dagen janken op mijn kamer, eten, ziel onder mijn armen kwijt proberen te raken op de markt, niet gelukt, terug, janken, massage, kut ik was verbrand auw kut massage, appen appen appen, janken.......Zo! en nou boek ik een boottocht voor morgen voor de HELE DAG! Wordt vervolgd.

  • 27 Januari 2015 - 15:42

    Cilla :

    Jee! Je hebt de dip overleefd! Nu kan je echt heel de wereld aan! En inderdaad lekker doen wat jij wilt. Het is jouw droomreis! Veel plezier!!!

  • 27 Januari 2015 - 17:34

    Mam:

    Ja Piep, de dip achtergelaten en weer "hort met de geit"! En idd doen waar JIJ zin in hebt. Ga er weer voor en leef met de dag (minuut). Dikke knuffel, mam.

  • 28 Januari 2015 - 07:10

    Debby:

    :-D Sawadhé khaaaaaaaaaaa!

    Schat, geniet maar lekker van die momentjes voor jezelf. Zie het als een cadeau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phi Phi-eilanden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 4918

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: