Welkom Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Welkom Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Welkom Koh Tao

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2015 | Thailand, Koh Tao

Hellooo Koh Tao!!!
Zoals ik al in mijn vorige blog schreef heb ik gekozen voor de nachtboot. Ik heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen maar daarom extra leuk om te doen. Klinkt gek maar ik vind het onderweg zijn heel leuk. Hoe het eraan toe gaat. Eerst met de boot 2 uur terug naar Krabi. Die vertrok om 15:30 uur. Lekker op het dek, nu WEL ingesmeerd! Daarna in de bus, iedereen installeert zich want we zitten tot een uur of negen in de bus. Nou lekkere luxe stoelen die goed naar achteren kunnen. Zitten nog geen 10 minuten...iedereen moest er weer uit, alle tassen moesten er uit en niemand spreekt Engels. Dusssss.....10 min wachten..... Komt dezelfde bus weer voor gereden....iedereen tassen inladen en weer installeren. Heel raar. Ik kon zien dat het precies dezelfde bus was want op mijn plek lag dezelfde bus Pringles nog precies in het afvalbakje. Nou ja, geen idee wat er nou was. Maak ook niet uit hoe ik er kom, als ik er maar kom. Na ongeveer 3 uur in debus te hebben gezeten stopt de bus, motor uit en chauffeur met hulpjes stappen uit, zeggen niks en staan buiten. Wij ( mijn medereizigers) zitten maar in de bus te wachten... Kijken... Wachten en kunnen er niet uit. Wordt niks gezegd. Ik zo ongeduldig als ik ben ben het zat en begin ff goed hard op de ramen te bonken en maak een wat geïrriteerd gebaar van ?????????????? Seconde later ging de deur open en wij konden de bus uit. Haha zo doe je dat! Voel me goed thuis zeg maar;) Het is inmiddels een uur of 21:00 en de boot vertrekt om 23:00uur dus ff een Phad Thai eten (glasnoudles met ei, taugé, pinda's, kip, groenten in de wok) Op straat kan je prima eten. Klein tentje, (wat wij als partytent gebruiken in de tuin) daar staan wat stoeltjes en tafeltjes en een karretje, wok en wat ingrediënten. 2 min en maaltijd voor 2 euries. Nou lekker hoor....zit je lekker op gemakje hoor je ineens de claxon van de boot over het pleintje. Ja uuhhmmm oke??? Toch maar de boot op, bleek ineens om 22:00 uur te vertrekken. Nou lekker dan. Maar ik blij dat ik toch op mijn intuïtie af ben gegaan. Ik had geen idee hoe ik de nacht zou doorbrengen. Nou prima hoor. Allemaal stapelbedden met dekens en kussens in 1 grote ruimte. Ik den zo'n 50 bedden ofzo. Nou dat had ik niet verwacht. Zie toch leuk om dat uit te proberen. Slapen op een boot. Eerst ff op het dek wachten totdat de boot vertrekt. Nog geen 5 min aan het varen. Komen we vast te zitten. Waarschijnlijk overbeladen. Allemaal vracht zag ik op de boot. Echt van alles. Veel te zwaar waarschijnlijk en de bodem van de haven is niet diep genoeg. Of wel diep genoeg als je niet overbeladen bent! Ding maakte een herrie. Allemaal olie en zwarte rook wolken. Dan weer gas geven dan weer niet. Half uur vast gezeten en na tien x proberen kreeg de kapitein er weer beweging in. Zal me niks verbazen dat als we een blaastest zouden doen bij de kapitein dat hij een... MAlOU JE BENT VRIJ... Oh ja... Nou lekker slapen. Soms lijkt het dat ik tegen mezelf praat, nou dat doe ik ook na lang met jezelf op pad te zijn. Haha. Prima geslapen. Toen ik wakker werd schommelde de boot wat heen en weer. Gauw een reispilletje erin voordat ik...oh we zijn er al. 06:00 kwamen we de haven van Koh Tao in gevaren met een opgaand zonnetje. Nou ik ben benieuwd hoe ik Koh Tao vind.

  • 29 Januari 2015 - 16:17

    Martine:

    En??? Hoe was de massage??? xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 4928

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: