Eerste ervaring Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Eerste ervaring Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Eerste ervaring Bangkok

Blijf op de hoogte en volg

11 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

11-01-201511-01-2015

Zo, eindelijk een moment om even rustig op een terras mijn blog bij te houden. Haha zelfs hier ben ik druk.
Gisteren met Cerise ( dat meisje dat ik heb leren kennen op het vliegveld) naar China toen geweest. Zodejuhhhh DRUK!! We moesten een ticket regelen voor de nachttrein naar het Noorden. Hup in een tuktuk, goed opletten en een prijs afspreken. Het verkeer is hectisch en ze rijden links dus af en toe ging de tuktuk door een bocht en ik maar denken dat hij aan het spookrijder was. Oke veilig ( nou ja veilig) aangekomen op het station om te boeken voor de volgende dag. Deze was al volgeboekt dus we hebben een dag later gereserveerd. Een nachtje langer in Bangkok is geen straf.
Cerise had via een vriendin van haar een telefoonnummer gekregen van een Thais meisje en met haar afgesproken. Uur later zaten we met z'n vieren ( zij had ook een vriendin mee) in een super sfeervol ( NOT maar dan zijn de beste) traditioneel Thais eten te eten. Lekker smullen... Gaarnaaltjes, rijst, boontjes....BOONTJES??? SHIT Thais meisje: " no not bhoon it chili " CHILIPEPERTJE!!! Oké voortaan opletten wat ik in mijn mond stop en kleine hapjes nemen haha. Trouwens de Thaise mensen praten zo grappig Engels. Niks van te verstaan. Het lijkt nog steeds Thais.
In de avond zijn de straatjes overvol. Wel veel toeristen. Ik had meer backpackers verwacht. Maar het is erg gezellig. Biertjes, live muziek, overal eten. Mijn Engels gaat top trouwens. Betrap mezelf erop dat Cerise en ik soms in het Engels verder gaan en ineens erachter komen dat we ook Nederlands kunnen praten haha wie had dat gedacht.
Trouwens lekker laten masseren op straat. Staan tussen het uitgaansleven allemaal inklapligstoelen met een Thai ervoor op een stoeltje de lekker je voeten gaat masseren. Echt geweldig, opeen rijtje... allemaal de voetjes omhoog en daarna weer klaar voor de komende uren slenteren.
Oke even genoeg voor vandaag. Zo een fietstour door Bangkok, ff nachtje ergens bijboeken en morgen met de nachttrein naar het Noorden. Ik ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.
Jullie horen snel van mij!

  • 11 Januari 2015 - 09:38

    Cilla:

    Jeee, berichtjes van jou. We zaten al met smart te wachten! Je avontuur is begonnen en zo te lezen vermaak je je gelijk uitstekend. Superleuk! Veel plezier in het noorden!

  • 11 Januari 2015 - 09:56

    Jill:

    Jaa daar is ze dan!! Klinkt super allemaal! Geniet..

  • 11 Januari 2015 - 12:16

    Fleur:

    Jaaaa ze leeft nog hahah! Wat fijn dat je het gelijk naar je zin hebt :) enjoy honey dikke vette kus

  • 11 Januari 2015 - 12:22

    Mam:

    Hey lieve kanjer! Nou, jij vermaakt je wel zo te lezen! Veel plezier verder, ben benieuwd naar je volgende avonturen. Knuffel van mam.

  • 11 Januari 2015 - 16:25

    Alain:

    you're on your onwne, keep going!!!

  • 12 Januari 2015 - 10:18

    Sabine:

    Super om dit te lezen! Hoe gaaf dat je er gewoon echt bent daar! Geniet ervan lieverd!! Dikke kusss

  • 12 Januari 2015 - 11:39

    Martine:

    Jaaaaaaaaaa, leuk, leuk, leuk! Heel veel plezier en een goede reis alvast :-). Ben benieuwd naar jouw volgende blog. Zo fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 4939

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: