Reis naar Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Reis naar Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Reis naar Pai

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

16-01

Zo ik ben alweer 1 hele week in Thailand. Gaat snel. Ik merk dat ik veel minder kan doen dan verwacht. Je bent ook veel tijd kwijt aan het reizen zelf. Eenmaal ik Chiang Mai aangekomen besloten even wat dingen te regelen. Ik wilde dagje stilte meditatie proberen maar volgeboekt. Kon pas eind van de maand. Dan de keus, of jungle tour of olifanten park. Voor het laatste gekozen. Dit geboekt met overnachting. ( daar ga ik morgen heen) maar eerst naar Pai. Dat is een klein plaatsje vlak bij Chiang Mai. Bus geboekt en gaan met die banaan. Na een lange dag van uitzoeken en plannen even een biertje bij een kampvuurtje met allemaal reizigers. Op zo'n avond praat je met zoveel mensen. Wel dezelfde gesprekken natuurlijk, waar kom j vandaan, Hoelang blijf je enz. Gegeten met groep van vier Nederlandse meiden twee Engelse jongens ik en Cerise. Zo gaat dat dus.
14-01-2015 wekker gaat op maar Pai. Ohhhhhhh nog nooit zo'n verschrikkelijke reis gehad. Klein opgepropt busje en natuurlijk een top chauffeur. Rem, bocht, optrekken, oh weer een bocht, rem, optrekken. Ik had gelukkig reispilletjes. Flinke dosis ingenomen. Versuft in de bus proberen te slapen maar ging voor geen meter. Gelukkig niet misselijk dat scheelt.
Aangekomen in het plaatsje Pai. Allemaal kleine kraampjes buiten en het leek net of ik een pretpark inliep. We hebben een soort hut gehuurd van bamboe. Hangmatje erbij. Weinig in gezeten want ik ben de hele dag op pas geweest. S'avonds weer bij een ander kampvuur gezeten en groep ontmoet die de volgende dag met de scooter door de bergen gaan rijden naar om een grot te bekijken en wij gaan mee!!
Wordt vervolgd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4937

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: