Olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu Olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

Olifanten

Blijf op de hoogte en volg

24 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai



OPSTAAN. na zes x snoezen staan Cerise en ik op. Ontbijt en uitzicht op de bergen met jungle en opgaande zon. Fantastisch. Olifanten gevoerd. Grote manden vol met meloen, pompoen en bananen. En wij mochten ze voeren. Je houdt een halve meloen voor je en de slurf pakt het uit je hand. De huid voel ruw aan maar is verder natuurlijk wel zacht. Moeilijk uitleggen.
Achterna gezeten door een baby olifant. #*%¥+^%# tering jantje mot nog rennen ook. Wel grappig dat ik toch een beetje een politie inzicht heb. Iedereen rent het open veld op, ik schuil achter een boom haha.
Grappig om mee gemaakt te hebben. Grote logge beesten. Super park! Lekker eten en accommodatie is geweldig. Mooie ervaring ! De ene olifant was mank en de andere blind. Allemaal door mensen aan gedaan. Zielig maar mooi om een bijdrage te leveren aan zoiets.
Terug in Chiang Mai. Cerise en ik wilde op advies van Debbie afgaan maar hostel was volgeboekt. Hostel gevonden waar koud water uit de muur komt. Vieze douche. 1 tweepersoons bed. Maar voor 2 euries per persoon prima om te slapen. Laatste avond samen want ik ga hierna naar de eilanden. Heb een vlucht naar Krabi geboekt. Ik ben benieuwd. Best spannend weer alleen maar ook leuk. Ik ben benieuwd. Tot snel!

  • 25 Januari 2015 - 18:10

    Jasmijn:

    Hé Malou,

    Leuk om je belevenissen te lezen! Inderdaad lekker van blijven genieten, elke dag is weer bijzonder om mee te mogen maken.
    Veel plezier op Krabi....MAAR pas op voor die brutale apen!!!

    Lfs,
    Jasmijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 4941

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: