De grot - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu De grot - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Loekie83 - WaarBenJij.nu

De grot

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

15-01-2015
Vandaag gaan we met een groep van ongeveer tien personen scooterend naar een grot. Nou we hadden niet echt vaste afspraak want dat willen we niet. We betrappen ons erop dat je het praten met iedereen er wel heel dik bovenop ligt en dat je soms ook geen zin in personen of een persoon hebt. Zat een beetje een rare flippo bij ons in het busje( lees 1 frummel dreadlokje achter op z'n hoofd en het laatste beetje haar dat hij op zijn voorhoofd had nog gemodelleerd en een hoogwaterdrollenvangersbroek met sandalen) niks mis mee maar weten jullie een beetje wat voor een type het is. Hij liet ons allemaal verschillend onbekend fruit proeven. Nou leuk dachten wij. Hij zou gaan mediteren en de rest van zijn verhaal heb ik niet opgeslagen. Kwamen we h weer tegen op het marktje in Pai. En ja hoor hij had weer een ander stukje fruit bij zich die we MOESTEN proeven. Vervolgens vroeg hij of hij straks bij ons mocht zitten als wij wat gingen eten. Ik hield mijn mond en Cerise was beleefd en zei: tuurlijk....en toen hadden we ons vastgelegd om acht uur daar en daar zijn enz. Hij liep weg, we keken elkaar aan en zeiden tegelijk: ik heb geen zin in hem. Na lang nadenken over smoesjes enz zaten wij om acht uur bij een kampvuur een cocktail te drinken met een groep. Mijn vakantie en ik doe alleen dingen die ik leuk vind.
Maar ik dwaal af. Op de scooter de berg op. Super voorzichtig ( ja mama ik was ben voorzichtig) met tien man achter elkaar door dorpjes heen. Echt zo leuk om te doen en te zien. Aangekomen bij de grot. Met een bamboevlot het water op en een enorme grot bekeken. Maar ik vond de weg ernaartoe het leukst.
Terugweg duurde en duurde. Ik had het koud en zoals jullie weten haat ik kou dus dat was minder. Na een lekker Theetje die je hier bij een schattig kraampje kan halen zijn we in een kroegje met live muziek gaan zitten en heb ik de lekkerste cocktail tot nu toe gehad genaamd: SEXY LADY nou ik zeg heeeerlijk ;)

  • 17 Januari 2015 - 09:00

    Martine:

    Hahaha! Jij schrijft grappig. Ik hoor het je allemaal zó vertellen! Tuurlijk, de eerste weken lekker van alles bekijken en daarna ga je vast wel een beetje rust vinden. Dat gaat waarschijnlijk aardig lukken als je op de eilanden bent. Geniet van alles wat je ziet en meemaakt! En rusten kan nog altijd als je hoogbejaard achter de geraniums zit. Ajuus!! Xxx

  • 17 Januari 2015 - 09:01

    Martine:

    OW! Mijn reactie paste eigenlijk beter bij dat andere stukkie. Naja, jeweetwakbedoel! X

  • 17 Januari 2015 - 17:24

    Mam:

    Je schrijft zéker erg vermakelijk! Waarom moet je kiezen tussen de olifantencrèche en de jungle? kan dat niet ná elkaar dan? Je hebt nog 3 weken scha,t of zijn die al volgeboekt met van alles en nog wat? Nou je krijgt de lieve groetjes van opa en oma, ff bij gekletst. Nou, je vermaakt je prima, óp naar het volgende avontuur en voor ons het volgende verslag. dikke kusssss mammie.

  • 19 Januari 2015 - 14:15

    Malou:

    Ja Tinaaaa ikweewajijbedoel
    Het is soms kiezen mam. Jungletour is alleen maar met ern gedeelte dat je op een olifant zit. Vind ik niet leuk. En ben ook veel tijd kwijt aan het reizen. Wil ook twee weken naar de eilanden namelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2015

Koh Tao

29 Januari 2015

Welkom Koh Tao

28 Januari 2015

Boottocht

27 Januari 2015

DE dip

24 Januari 2015

Op naar Krabi

Actief sinds 03 Jan. 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 4929

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: